středa 12. listopadu 2014

papírové kytičky (návod)

Objevila jsem super návod na výrobu papírových kytiček a rozhodla jsem se, že to vyzkouším. Ty kupované nejsou pro mě zrovna cenově dostupné a navíc ne vždy jsou ve správné barvě (respektive odstínu) či velikosti. Tyto sice nejsou takové jako kupované, ale mám radost, že jsem je vyrobila sama.

Budete potřebovat:
- tvrdší papír
- vodu
- barvu (já používala akrylovou)
- štětec na rozmíchání
- kovovou šablonu - kytičku (opět tu jsme používala já - kytičky si můžete vystříhat v ruce, či je vyrazit na raznici)
- hřebíčky (nebo korálky a drátek)


Nejprve si vyřežeme kytičky z papíru (případně vystříháme či vyrazíme). Moje šablonka na Big Shot už díru uprostřed má, takže jsem nic jiného dělat nemusela (dokonce mám stejnou šablonu jako v původním návodu). Potom si namícháme barvu, kterou chceme. Vůbec se nebojte přidat, protože po uschnutí je barva světlejší.


Jednotlivé kytičky namočíme do barvy a necháme na podložce zaschnout.


Když jsou trochu zaschlé, vezmeme dvě nebo tři kytičky (záleží jak moc načechrané a velké je chcete mít) a prostrčíme jimi hřebíček (nebo korálek s drátkem - tuto verzi jsem používala u menších kytiček). Teď už jen kytičky namuchláme do požadovaného tvaru a necháme zaschnout.


Po uschnutí kytičky můžeme nalepit kamkoliv potřebujeme. Já jsem zatím použila jen jednu. Přilepila jsem ji k dárku pro babičku k narozeninám.



Přidávám odkaz na původní návod: navod-na-vlastni-kyticky

Žádné komentáře:

Okomentovat