pondělí 3. listopadu 2014

papírové visačky

Samozřejmě, že si je můžete vyrobit doma, ale zatím jsem nikde neobjevila levný "kraft" papír, ze kterého jsou visačky vyrobené. Rozhodla jsem se tedy, že si je pořídím na eBay.
Jsem s nimi nad míru spokojená, jsou krásné, kvalitní a mají mnoho využití. Nemám teď moc času, takže mi zatím slouží pouze k organizaci bavlnek (zbožňuji bavlnky značky Mouliné - jsou české výroby, mají úžasné barvy a širokou škálu využití).

  • papírové visačky 9x4 cm (100 ks)
Objednala jsem si rovnou dvoje, protože jsem věděla, že jich budu mít velkou spotřebu.
cena: 83,29 Kč

Visačky si nejprve nastřihnu (vpravo nahoře a vlevo dole - tam je potom zastrčený začátek a konec bavlnky) a nadepíšu si příslušné číslo bavlnky. Potom už jen omotám kolem visačky a je hotovo.


Nedávno jsem si také pořídila 2 menší průhledné krabičky s vyklápěcím víčkem (19 Kč/ks), kam se mi štítky akorát vejdou. Zatím si vystačím s jednou, ale moje sbírka se neustále rozrůstá, takže ta druhá se bude brzy hodit.

Zároveň vždy když si koupím nějakou novou bavlnu, přidám si její "vzorek" do svého bloku věcí, které mám (abych věděla přesně, které barvy mám a nekupovala je pořád dokola).


A na závěr už jen moje aktuální sbírka. Na ty barvičky je vážně krásný pohled. Vždycky mi zvednou náladu. Kdo by jim odolal?





1 komentář:

  1. Dobry den, ja nutne shanim ty kartonove visacky..nemate je nahodou jeste? Dekuji za odpoved

    OdpovědětVymazat