pátek 5. prosince 2014

balónkové narozeninové přání

V září nás kamarád pozval na oslavu narozenin. Nějakou dobu jsem přemýšlela, jaké přání mu vyrobit. Nakonec jsem se rozhodla, že zkusím udělat balónkové přání v modrých odstínech.



Balónky jsem si vyřízla na Big Shotu pomocí kovové šablonky, bavlnek mám doma hromadu a nápis veselé narozeniny jsem vytiskla na tiskárně. Základ jsem napatinovala hnědým Distress inkoustem (vintage photo) a na nápis jsem použila modrý Distress inkoust (salty ocean). Myslím, že přáníčko je docela povedené.




A takto vypadal celý náš dárek. Tabák v papírové krabičce Happy Birthday a v celofánovém sáčku med s ořechy, kandys (cukr na dřívku, který se rozpouští v čaji) a čaj (jeden sáček sypaného čaje zabalený v krabičce).







Žádné komentáře:

Okomentovat