sobota 27. prosince 2014

ozdobené zavařovací sklenice

Mamka dělala pro kamarádku  možná malinko netradiční dárek. Nicméně osoba, které byl určený je pro takové dárky jako stvořená. Mamka uvařila lečo a na mně bylo hezké dozdobení sklenic (snad se mi to povedlo).


Našla jsem doma látku s drobnými hnědými kvítky, kterou jsem nastříhala na čtverce a pomocí gumičky ji upevnila na víčko sklenice. Na gumičku jsem přidělala papírový štítek, na který jsem natiskla razítko od Kety - domácí produkt.


Nalepovací papírové štítky jsem si upravila pomocí kovové šablonky a Big Shotu do požadovaného tvaru, přetřela jsem je červeným Distress inkoustem a natiskla razítky nápis. Tyto hotové popisky jsem potom už jen nalepila na sklenice.


Máte rádi takové dárky?/ Did you like these gifts?

Žádné komentáře:

Okomentovat