úterý 30. prosince 2014

PF 2015

Přání k Novému roku obvykle neposílám (ale třeba příští rok začnu). Toto je moje první "péefko" a zároveň první chrastidlo. Viděla jsem je teď několikrát na internetu a hrozně mě nadchla. Objevila jsem mezi papíry jeden, který mě oslovil na první pohled.


Bílý papír jsem přetřela nějakým zlatým inkoustovým polštářkem (mám ho doma dlouho, tak na něj konečně taky došla řada). Razítky už jsem jen přidala nápis. K doladění jsem použila tyrkysovou stužku.

A protože doma samozřejmě nemám žádnou acetátovou fólii, která se běžně používá na chrastidla, rozstříhla jsem obyčejný euroobal. No asi to není úplně dokonalé, ale myslím, že účel to splní. A samozřejmě nesmí chybět moje oblíbené tyrkysové kamínky.


Všem přeji krásný vstup do roku 2015. A v příštím roce hlavně mnoho hezkých chvil s těmi nejbližšími a pro tvořivé spoustu nápadů a také času na tvoření. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat