pondělí 29. prosince 2014

první miminkovské přání

S dětmi se roztrhl pytel a tak jsem i já byla "donucena" vyrobit miminkovské přání. Narodila se holčička, takže jsem se rozhodla, že hlavní roli bude hrát růžová. Určitě to není podle posledních trendů, ale k té "mimi" holčičce se mi to nějak hodí.


Opět jsem se potýkala s nedostatkem razítek s nápisy, takže jsem použila razítka s abecedou a napsala jen jednoduchý nápis - gratulace. Bílý papír jsem obarvila Distress inkoustem - spun sugar a kraje ještě trošku přetřela odstínem vintage photo.


Potom přišla fáze dlouhého přemýšlení, vyndávání dekorací, jejich opětovné uklízení a vyndávání dalších věcí. Nakonec jsem se rozhodla pro kytičku. Chtěl jsem organzovou, ale růžovou nemám, takže nakonec je květinka papírová (přetřená Distress inkousty). Pro doplnění jsem použila papírové lístečky, ještě jednu menší květinku, růžovou stuhu, několik kamínků a konfetu - nápis Princess. Objevila jsem tak zapadlá dřevěná písmenka z nichž jsem napsala jméno holčičky.


Nakonec to snad nedopadlo úplně nejhůř.


Žádné komentáře:

Okomentovat