sobota 13. prosince 2014

přání s organzovou květinou

Moje kamarádka měla svátek a protože už jsem dlouho chtěla vyzkoušet organzové květiny, tak jsem si řekla, že by to mohlo být to pravé pro její přání. Kytička sice není dokonalá (přeci jen to byla moje první, tak trochu pokusná), ale přání udělalo radost a to je pro mě to nejdůležitější.





Použila jsem opět svůj oblíbený hnědý Distress inkoust (je to na fialkovém papíře, i když na fotce to není příliš poznat, tak v reálu byl vidět jemně fialkový odstín). Dominantou je světlounce zelená organzová květina, kterou jsem sepla bronzovým hřebíčkem. Použila jsem také fialkovou stuhu. Bohužel jsem měla špatně sestřižené razítko, takže se mi tam otiskl také okraj razítka (neměla jsem ale čas to předělávat).





Žádné komentáře:

Okomentovat