středa 10. prosince 2014

Vánoční výzdoba

Vánoční výzdobu máme už asi týden. Základem jsou samozřejmě světýlka na oknech, čerstvé větvičky, adventní věnec, nějaký ten andělíček, svíčky a aroma lampa.


Mám ráda čerstvé větvičky, které místnost nádherně provoní. Andělíčka jsem pořídila ve vetešnictví. K tomu aroma lampa (tu jsme si koupili asi před třemi lety na adventních trzích). Nejradši mám pomerančovou a skořicovou vůni. A jako dekorace svíčka se třemi knoty omotaná provázkem s hvězdičkami (máme ji už asi 4 roky a pořád je nám líto ji zapálit).


Opět čerstvé větvičky, zase jiný andělíček (z Levných knih) a dřevěný nápis Dream (z Kiku). Skleněná dóza, ve které jsou ukryté křížalky je s námi už od podzimu. A nakonec hnědo-zlatý svícen (z vetešáku). 

Nahoře na háčcích máme pověšené proutěné dekorace se zvonečky (z Levných knih).


V rohu místnosti pak máme pro změnu ještě další větvičky. Jako svícen jsem využila červenou svíčku ve tvaru hvězdy, do které jsem dala skleněný kalíšek (Ikea) na čajovou svíčku.


Tak mě už nezbývá než Vám popřát nádherný předvánoční čas (plný pohody a radosti) a ještě krásnější Vánoce.



Žádné komentáře:

Okomentovat